tea and blanket

De Beste Tips voor de Luie Uitsteller. Translation of Dr.Berg’s video: “The Best Tips for Lazy Procrastinators.”

De Beste Tips voor de Luie Uitsteller. Translation of Dr.Berg’s video: “The Best Tips for Lazy Procrastinators.”

We gaan je een tip voor het luie uitstelgedrag geven. Als je het gevoel hebt dat je een “luie uitsteller” bent, dan realiseer je je niet dat je echt niet een luie uitsteller bent! Je bent ofwel moe en je voelt je alsof je een luie uitsteller bent omdat je geen energie hebt, of je ziet geen resultaten. Als iemand geen resultaten ervaart, elke keer als ze falen, dan maakt dat het moeilijker en moeilijker om weer door te gaan. Dit omdat je in je achterhoofd denkt dat het toch niet gaat werken, dus waarom zou ik het doen? Dit is dus hoe iemand een luie uitsteller wordt gemaakt: erg moe maken en/of laten mislukken.

uitsteller
Dus, laten we het als eerste over vermoeidheid hebben. Hoe gaan we je energie verhogen?
Vermoeidheid is een symptoom van 4 situaties. Een daarvan is een gebrek aan kwaliteit van de slaap.
Nummer 1: we moeten ervoor zorgen dat de slaap wordt gecorrigeerd.
Nummer 2: het kan je schildklier zijn, maar meestal is het dat niet. Als je al gekeken hebt naar een aantal van mijn video’s over de schildklier – dan weet je dat het is meestal de lever en galblaas zijn. Je hebt meer gal nodig of je hebt te hoge oestrogeen, dit omdat de lever de schildklierhormonen omzet en dat te hoog oestrogeen het schildklierhormoon kan blokkeren. Ja, deze hypo-schildklier die vermoeidheid kan veroorzaken, komt meestal voort uit diepere kwesties.
Nummer 3: Voedselallergieën – zelfs gluten kan bijvoorbeeld een allergie veroorzaken. (gluten in granen). Je zult dan heel erg moe zijn. Dus, veel mensen zijn moe als gevolg van de spijsvertering. Het kan ook een sinus allergie zijn, omdat het hoge niveau van histamine dat allergie veroorzaakt, vermoeidheids factoren zijn.
Nummer 4: Bloedsuikers. Wanneer de bloedsuiker te laag zakt, omdat je te veel suikers gegeten hebt of sinaasappelsap gedronken hebt. Dan krijg je een bloedsuiker vermoeidheid. Hoge suikers creëren hersen-vermoeidheid en hersen-mist. Dus, herstel de vermoeidheid!
Om resultaten te krijgen, zijn er drie zaken die aangepakt moeten worden.

 

pictureEerste tip: plan je maaltijden de hele week vooruit, zodat je op die manier niet wacht tot woensdag wanneer er geen eten meer in huis is en je eruit moet gaan voor een aantal snelle maaltijden. Dus, plan wat je gaat eten voor de hele week, zodat je er niet meer over na hoeft te denken. Doe dit gewoon en maak er een gewoonte van. Erg belangrijk!
Tweede tip: 7 porties groenten per dag. Ik weet nu al dat de meerderheid van de mensen waarschijnlijk, als het een beetje mee zit, 2 of 3 porties eten. Waarom heb je 7 porties nodig? Omdat ons lichaam meer dan 4700mg kalium per dag nodig heeft. Dit zijn ongeveer 7 tot 10 porties. Als je minder kalium binnen krijgt, krijg je een hoop problemen met behoefte aan zoetigheid, bloedsuiker problemen en vermoeidheid. Dus we hebben die groenten nodig om de voedingsstoffen binnen te krijgen, die met het genezen van het spijsverteringssysteem helpen.
Tot slot, en dit is een van mijn eigen dingen. Toen ik begin twintig was, had ik een bloedsuiker probleem. Natuurlijk at ik koolhydraten voor ontbijt. Ik wist dit toen nog niet, maar als je eiwit toevoegt voor het ontbijt, ben je mentaal veel helderder gedurende de hele dag, dan wanneer je dit overslaat. Met het overslaan van eiwitten, soms zelfs voor de lunch, zul je later op die dag vermoeid raken.

Oké, dit zijn enkele tips voor de luie uitsteller.

Link to Video: Click here

Write a comment